Jäsenyhdistykset

Suomen Luustoliitto ry on valtakunnallinen keskusjärjestö, jolla on 15 rekisteröityä jäsenyhdistystä eri puolilla Suomea. Lisäksi Luustoliitolla voi olla suoria henkilöjäseniä. Voit siis liittyä jäseneksi joko liiton jäsenyhdistykseen tai suoraan Luustoliittoon. Luustoliiton jäsenmaksu vuodelle 2024 on 24,00 €, yhdistysten jäsenmaksut löydät yhdistysten sivuilta. Tervetuloa mukaan toimintaan!

Liiton jäsenyhdistykset ovat potilasjäsenyhdistyksiä Finnish Bone Society ry:tä lukuun ottamatta. Finnish Bone Society toimii yhdyssiteenä luututkimuksesta kiinnostuneiden henkilöiden välillä sekä edistää alan käytännöllistä ja teoreettista kehitystä Suomessa.

Voit etsiä sinua lähimmän jäsenyhdistyksen kartasta tai alla olevasta listasta. Voit myös ottaa yhteyttä Luustoliiton toimistoon (toimisto@luustoliitto.fi tai 050 539 1441), niin autamme sinua löytämään sopivimman jäsenyysvaihtoehdon.

Painikkeiden takaa löydät lisätietoja yhdistyksestä, ja halutessasi voit tiedustella toiminnasta tarkemmin vielä vaikkapa yhdistyksen puheenjohtajalta. Yhteystiedot löytyvät yhdistysten sivuilta: