Ilmoittautuminen koulutukseen

Tulevat koulutukset:

Luustofoorumi: Osteoporoosin hoitoketju: suositus vai toimintatapa?
Aika: keskiviikko 17.5.2017 klo 09.00-16.00
Paikka: Auditorio 1, toimistotalo Ruori, Etelä-Karjalan keskussairaala (Valto Käkelän katu 3, Lappeenranta)
Kohderyhmä: sosiaali-, terveys- ja liikuntatoimen ammattihenkilöstö
Järjestäjä: Suomen Luustoliitto ry ja Eksote
Ilmoittautuminen: TÄSTÄ!
Ohjelma: TÄSTÄ!

Liity ammattilaisten sähköpostilistalle TÄSTÄ niin saat tietoa uusista koulutuksista ensimmäisten joukossa.

Luustoterveyden ammattilaisilla on tärkeä rooli osteoporoosin diagnostisoimiseksi, parhaan mahdollisen hoidon, tiedon ja omahoidon tuen tarjoamiseksi sekä kuntoutuksen järjestämiseksi osteoporoosiin sairastuneille. Luustoliitto tarjoaa tavallisesti kaksi eri ammattilaisille suunnattua koulutuspäivää vuodessa: keväällä järjestetään Luustofoorumi tavallisimmin yhteistyössä jonkin alueen / sairaanhoitopiirin kanssa muualla kuin Pääkaupunkiseudulla ja syksyllä puolestaan järjestetään Luustotiedon ajankohtaispäivä Pääkaupunkiseudulla. Koulutuspäivät ovat tavallisesti osallistujille maksuttomia. Näin pyritään turvaamaan tiedonlevitys ja oppimismahdollisuuksia myös siinä tilanteessa, kun luustoterveyden ammattilaisilla ei ole organisaationsa puolesta riittäviä taloudellisia resursseja osallistua koulutuksiin.